Home »
Particulier
Repareer uw elektronische apparaten
Blaas je apparatuur nieuw leven in.
Uw apparaat kapot? Laat het maken bij Heas & Doedens. Wij nemen samen het apparaat door en laten u vooraf weten of het apparaat geschikt is voor reparatie en welke kosten hiervoor in rekening worden gebracht. Zo komt u niet voor verrassingen te staan.
Met meer dan 30 jaar ervaring kunnen we u goed informeren wanneer vervanging mogelijk is en wanneer niet. Daarnaast beschikken wij over een grote elektronica-afdeling waardoor wij in staat zijn om printplaten op componentenniveau te herstellen.
Op zoek naar meer informatie over onze huishoudelijke apparatuur? Dat vindt u hier.
U bent van harte welkom op donderdag en vrijdag tussen 8:00 en 16:30 voor het halen en brengen van uw apparatuur. Komt dit niet uit? Stuur ons dan een mail of bel naar 050-5375000. Telefonisch contact opnemen kan tussen 8:30 – 12:00 en 13:00 – 16:30.
Onze eigen elektronica specialisten zijn u graag van dienst.
Als er losse printen aangeboden worden, zonder dat wij daar de werking van kunnen testen verlenen wij hier geen garantie op.
Op alle reparaties geven wij drie maanden volledige garantie door de ons uitgevoerde werkzaamheden die ingaan op de dag van reparatie.
Breng uw kapotte apparaten langs
Voor apparatuur wat u op onze vestiging in Assen aanbiedt is een hele simpele regeling van toepassing.
- Tot € 100,00 repareren wij zonder vooraf gaande prijs opgave.
- Boven de € 100,00 krijgt u van ons een prijs opgave.
- Prijsopgave niet akkoord of onderdelen NIET (meer) leverbaar dan betaald u € 25,00 aan onderzoekkosten.
Apparatuur halen en brengen kan op;
Donderdag van 8:00 – 16:30 uur
Vrijdag van 8:00 – 16:30 uur
Wij kunnen op dit moment niet bij u langs komen voor reparatie. Wij kunnen u uitsluitend in onze winkel helpen.
Witgoed
Bruingoed
Beeld & Geluid
Laptops
Deze mensen gingen u al voor..
“Hier heb ik mijn versterker laten repareren. Binnen een week werd ik weer gebeld dat hij alweer klaar was. En voor dat
geld heb je geen nieuwe.“
“Correcte benadering. Keurig aan de opgegeven prijs gehouden. Tussentijds telefonisch op de hoogte gehouden“
“Nette telefonische service, monteur kon snel komen voor onze koelkast. Het defect kon helaas niet worden verholpen, kreeg een factuur met omschrijving van het probleem. Deze kon ik dan weer indienen bij fabrikant van de koelkast. Al met al erg fijn geholpen!“